online marketing kivitelezés

közösségi média - kampánykezelés - keresőoptimalizálás

online marketing kivitelezés

közösségi média kampánykezelés keresőoptimalizálás

Online mérhető érthető Skálázható marketing kivitelezés

Mérhető célok, hatékony marketing terv és márkaépítés nem csak Magyarországon. 

Célunk, hogy ne csak beindítsuk a marketingedet, hanem meg is tanítsunk rá, hogyan szerezz minél több vevőt. 

Együtt és érhetően fogjuk felépíteni a marketing stratégiád, hiszen ki vezetheti a legjobban a márkáját, mint te magad.

Web&Design-Marketing-kivitelezés-Online-és-Offlines-is

Online mérhető érthető Skálázható marketing kivitelezés

Web&Design-Marketing-kivitelezés-Online-és-Offlines-is

Mérhető célok, hatékony marketing terv és márkaépítés nem csak Magyarországon. 

Célunk, hogy ne csak beindítsuk a marketingedet, hanem meg is tanítsunk rá, hogyan szerezz minél több vevőt. 

Együtt és érhetően fogjuk felépíteni a marketing stratégiád, hiszen ki vezetheti a legjobban a márkáját, mint te magad.

szolgáltatásaink

negyedéves MARKEtingterv készítés

Elkészítjük a következő 3 hónapos marketingtervedet, kitűzzük a negyedéves célokat és kialakítunk egy a vállakozásodat leíró egyoldalas mérőszám listát, amit ha átnyújtanak az egyik két hetes nyaralásodon, első látásra tudni fogod, hogy céged rendben van-e, minden tervszerűen halad-e előre. Ezután készítjük el a lenti marketing területek stratégiáit.

közösségi média

Elkészítjük a havi poszt és hirdetési stratégiádat, elkészítjük a kreatívokat és megírjuk a hirdetési szövegeket, frissítjük a hirdetéseket, segítünk az influencerek elérésében.

kampánykezelés

Teljeskörű Email, Facebook és GoogleAds marketing kampányok levezénylése. Ehhez a megfelelő feladatok elvégzése, marketing automatizációs rendszerek beállítása.

SEO

Ha az weboldal sebessége és a vevői élmény rendben vannak, jöhet az építkezés, amellyel javítjuk a kulcsszavaid helyezéseit, és nő a honlapod látogatottsága.

szolgáltatásaink

negyedéves MARKEtingterv készítése

Elkészítjük a következő 3 hónapos marketingtervedet, kitűzzük a negyedéves célokat és kialakítunk egy a vállalkozásodat leíró egyoldalas mérőszám listát, amit ha átnyújtanak az egyik két hetes nyaralásodon, első látásra tudni fogod, hogy céged rendben van-e, minden tervszerűen halad-e előre. Ezután készítjük el a lenti marketing területek stratégiáit.

közösségi média

Elkészítjük a havi poszt és hirdetési stratégiádat, elkészítjük a kreatívokat és megírjuk a hirdetési szövegeket, frissítjük a hirdetéseket, segítünk az influencerek elérésében.

kampánykezelés

Teljeskörű Email, Facebook és GoogleAds marketing kampányok levezénylése. Ehhez a megfelelő feladatok elvégzése, marketing automatizációs rendszerek beállítása.

SEO

Ha a weboldal sebessége és a vevői élmény rendben van, jöhet az építkezés, amellyel javítjuk a kulcsszavaid helyezéseit, és nő a honlapod látogatottsága.

biztosan szükséged van marketing kivitelezőre, ha:

biztosan szükséged van marketing kivitelezőre, ha:

marketing kivitelezés irányárak

Facebook marketing

Google marketing

SEO

marketing kivitelezés irányárak

Facebook marketing

Google marketing

SEO

KEDVEZMÉNYES CSOMAGOK

FACEBOOK MARKETING

Havi Csomag
120 000
Ft
  • Facebook hirdetési fiók beállítása
  • Facebook Pixel integráció
  • 3 db Facebook PPC hirdetés elkészítése
  • 12 db Közösségi média poszt

GOOGLE marketing

csomag
150 000
Ft
  • GoogleAds fiók és konverzió beállítása
  • 2 db GoogleAds keresési hirdetés elkészítése
  • 1 db GoogleAds display hirdetés elkészítése
  • 1 db Google shopping hirdetés elkészítése
  • Google Analytics integráció

SEO és
cikkírás

csomag
400 000
Ft
  • Kulcsszókutatás
  • Weboldal SEO
  • Linképítés
  • 5 db SEO cikk

KEDVEZMÉNYES CSOMAGOK

FACEBOOK MARKETING

Havi Csomag
120 000
Ft
  • Facebook hirdetési fiók beállítása
  • Facebook Pixel integráció
  • 3 db Facebook PPC hirdetés elkészítése
  • 12 db Közösségi média poszt

GOOGLE marketing

csomag
150 000
Ft
  • GoogleAds fiók és konverzió beállítása
  • 2 db GoogleAds keresési hirdetés elkészítése
  • 1 db GoogleAds display hirdetés elkészítése
  • 1 db Google shopping hirdetés elkészítése
  • Google Analytics integráció

SEO és
cikkírás

csomag
400 000
Ft
  • Kulcsszókutatás
  • Weboldal SEO
  • Linképítés
  • 5 db SEO cikk

gyakran ismételt kérdések

online marketing

A marketing egy olyan formája, amit valamilyen digitális eszköz segítségével, vagy az interneten végeznek.

A célközönség elérése történhet például a cég webhelyén, közösségi média profiljain, emailen, online hirdetéseken stb, azokon a online csatornákon, amelyeket a mai vásárlók előszeretettel, napi szinten használnak.

  1. Keresőoptimalizálás
  2. Tartalommarketing
  3. Közösségi média marketing
  4. Fizetett hirdetések
  5. Email marketing

Konverzióról akkor beszélhetünk, ha a felhasználó végrehajt valamilyen műveletet, egy konkrét cselekvést, mely a vállalkozás számára értékes.
Ilyen lehet pl: termékvásárlás, egy videó megtekintés, regisztráció, hirdetésre való kattintás.

  1. Ingyenesen is el lehet indulni
  2. Át lehet vezetni a potenciális vásárlókat azokra a felületekre, ahol az eladás történik
  3. Kétirányú kommunikáció zajlik, mely segítségével a cég visszajelzéseket kap a felhasználóktól: kommentek, kedvelések, megosztások által
  1. Alapvetően te határozod meg, hogy mennyit szeretnél hirdetésre költeni
  2. Könnyebben célozható a célközönség
  3. Fizetni csak a hirdetésre való rákattintások után kell
  4. Mérhető, és pontos statisztikát lehet kinyerni
  5. Hatékonyabb, mint egy offline hirdetés
  6. Jól tervezhető
  1. Rengeteg fontos mutató nyomon követhető, pl: megnyitott emailek száma, hivatkozáskattintás
  2. A listán szereplő személyek önszántukból iratkoznak fel
  3. Hatalmas közönséget lehet vele elérni

seo, avagy keresőoptimalizálás

A SEO jelentése a Search Engine Optimization, vagyis magyarul keresőoptimalizálás. A lényege, hogy egy weboldalt bizonyos szavakra, kifejezésekre a találati lista adott helyeire, optimális esetben az első helyre juttassuk.

A keresőoptimalizálás egy folyamat, nem csak egy beállítás. Sajnos a SEO szakemberek se tudják megmondani a pontos időtartamot. Ígérgetni és becsülni persze lehet, de ez a folyamat félreértéséhez vezethet. Mi például a Web&Design-nál minden hónapban elküldünk az ügyfeleinknek egy analitikát, amiben pontosan látszik, hogy egy-egy kulcsszóra milyen mértékben történt előrelépés. Ez egy biztosíték arra, hogy lásd, hogy az irány jó.

A folyamat átláthatósága végett a keresőoptimalizálás mérföldkövei a következők:

  1. hónap: kulcsszókutatás, weboldal audit, kulcsszó stratégia kidolgozása. Optimális esetben a technikai változtatások beépítése is elkezdődhet.
  2. hónap: jó esetben a technikai változtatások már működnek, de elképzelhető, hogy a weblap teljes rendszerét jobban megéri lecserélni, mint toldozgatni. Ebben az esetben sajnos a folyamat tovább fog tartani, honlaptól függően akár 1-3 hónappal is.
  3. hónap: végre elkezdődhet a folyamatos tartalomgyártás. Működni kezd a Blog, felépül a Gyakran Ismételt Kérdések, bővül a statikus oldalak száma,  vállalati és termék/szolgáltatás információk kerülnek fel a weblapra. Ideális esetben a tartalomgyártás már korábban elkezdődött, így a folyamat tarthat rövidebb és hosszabb ideig is. Ha kész a jó alapanyag, egy SEO szakember sokkal gyorsabban tud dolgozni.
  4. hónap: folytatódik a tartalomgyártás és elindul a linkgenerálás. Kimennek az első linkeket tartalmazó közlemények, elindul a vendégblogolás. A technikai változtatásoknak és bővülő tartalomnak köszönhetően beindulnak a SEO pozitív hatásai – növekszik a látogatók és konverziók száma. Az eredmény ugyanakkor még elmaradhat attól, amit néhány hónappal később lehet tapasztalni.
  5. hónap: a közösségi média és egyéb megosztásoknak köszönhetően egyre egészségesebb a linkhálózata a weblapnak. Ha emellett közösségi média hirdetések is futnak, akkor különösen előnyösen értékeli a Google a bejegyzéseket. Érdemes PR és egyéb hírportál tartalmakat is vásárolni. Igazán jó eredményeket lehet már ilyenkor elérni.
  6. hónap: jönnek a jó eredmények, de nem szabad abbahagyni a keresőoptimalizálásra szánt erőfeszítéseket! Ha a folyamat megáll, akkor könnyen gyors visszaesés lehet a vége. Továbbra is tartalmakat kell generálni, erősíteni a közösségi médiát és tovább javítani a weboldal linkszerkezetet.
  1. Átnézzük az oldalad tartalmát.
  2. Átnézzük az oldalad forráskódját.
  3. Elemezzük, hogy a jelenlegi állapot szerint hogyan áll a keresőkben.
  4. Majd javaslatokat teszünk, hogy mit kell változtatni azért, hogy a keresőkben jobb helyezést érjen el weboldalad.
  5. Ha elfogadod javaslatainkat, akkor elvégezzük a módosításokat.

Az első beállítások után minden weboldal a google találati lista 2-3 lapján helyezkedik el. A weboldalak túlnyomó többsége, közel 95% – a, nem fog megjelenni a Google találatok első oldalán egy éven belül. Akiknek sikerül, azoknak átlagosan 2-6 hónapba telik.

1. Az emberek jobban megértik, hogy mit akarsz mondani/eladni.

Lehet a tartalmad célja a szórakoztatás, az információ átadása, vagy az, hogy meggyőzd őket valamiről, de ha rosszul van megírva a szöveg, akkor ezt a célt nem fogod elérni. Az emberek nem értik meg az üzenetedet. Minden blogbejegyzésnek van valamiféle üzenete. Ez az a cél, amiért nekiállsz írni. De mit akarsz mondani? Az üzenetnek világosnak kell lennie. Gondolj arra az esetre, amikor egy szöveg egy weboldalon tájékoztatja a látogatót egy termék tulajdonságairól vagy a szállítási tudnivalókról. Ahhoz, hogy az emberek megértsék, jól átgondoltnak kell lennie a szövegnek, jól strukturáltnak, helyesírási hibáktól és elütésektől mentesnek.

2. Mert csökken a visszafordulási arány.

Ha van egy jól megírt, jól strukturált tartalmad, akkor jóval nagyobb az esélyed arra, hogy a látogatók a weboldaladon maradnak a szöveget olvasva. Ez egyben azt is jelenti, hogy csökken a visszafordulási arányod, ami pedig oda vezet, hogy javul a helyezésed a találati oldalakon a keresőben.  

3. Bizalomépítés

A jól megírt anyagok bizalmat keltenek az olvasókban. Ha a tartalmad jól olvasható, és nincsenek benne például helyesírási hibák, akkor sokkal professzionálisabb hatást kelt. Az emberek bizalommal tekintenek rád, a cégedre és a weboldaladra. Ha pedig az emberek megbíznak a weboldaladban, akkor sokkal nagyobb az esélye annak, hogy később is visszatérjenek. Például azért, hogy elolvassák egy újabb bejegyzésedet, vagy akár azért, hogy megvásárolják valamely termékedet.
Nagyobb figyelmet kapsz a közösségi médiából,mivel a jól megírt tartalmakat nagyobb valószínűséggel osztják meg az emberek vagy beszélnek róla az ismerőseiknek. 

A kulcsszó azért fontos, hogy a vásárlók és a honlap tulajdonosok egy nyelvet beszéljenek, hogy egymásra találjon a kereslet és a kínálat.
Egy weboldal forgalmát nagyon meghatározhatja a megfelelő kulcsszavak használata.
A lényeg, hogy azokat a szavakat alkalmazzuk kulcsszavakként, melyekre az emberek leggyakrabban keresnek, így segítve, hogy a vásárlók megtalálják weboldaladat. Hiszen mi értelmem van egy design-os oldalnak, ha a kutya se nézi.

gyakran ismételt kérdések

online marketing

A marketing egy olyan formája, amit valamilyen digitális eszköz segítségével, vagy az interneten végeznek.

A célközönség elérése történhet például a cég webhelyén, közösségi média profiljain, emailen, online hirdetéseken stb, azokon a online csatornákon, amelyeket a mai vásárlók előszeretettel, napi szinten használnak.

  1. Keresőoptimalizálás
  2. Tartalommarketing
  3. Közösségi média marketing
  4. Fizetett hirdetések
  5. Email marketing

Konverzióról akkor beszélhetünk, ha a felhasználó végrehajt valamilyen műveletet, egy konkrét cselekvést, mely a vállalkozás számára értékes.
Ilyen lehet pl: termékvásárlás, egy videó megtekintés, regisztráció, hirdetésre való kattintás.

  1. Ingyenesen is el lehet indulni
  2. Át lehet vezetni a potenciális vásárlókat azokra a felületekre, ahol az eladás történik
  3. Kétirányú kommunikáció zajlik, mely segítségével a cég visszajelzéseket kap a felhasználóktól: kommentek, kedvelések, megosztások által
  1. Alapvetően te határozod meg, hogy mennyit szeretnél hirdetésre költeni
  2. Könnyebben célozható a célközönség
  3. Fizetni csak a hirdetésre való rákattintások után kell
  4. Mérhető, és pontos statisztikát lehet kinyerni
  5. Hatékonyabb, mint egy offline hirdetés
  6. Jól tervezhető
  1. Rengeteg fontos mutató nyomon követhető, pl: megnyitott emailek száma, hivatkozáskattintás
  2. A listán szereplő személyek önszántukból iratkoznak fel
  3. Hatalmas közönséget lehet vele elérni

seo, avagy keresőoptimalizálás

A SEO jelentése a Search Engine Optimization, vagyis magyarul keresőoptimalizálás. A lényege, hogy egy weboldalt bizonyos szavakra, kifejezésekre a találati lista adott helyeire, optimális esetben az első helyre juttassuk.

A keresőoptimalizálás egy folyamat, nem csak egy beállítás. Sajnos a SEO szakemberek se tudják megmondani a pontos időtartamot. Ígérgetni és becsülni persze lehet, de ez a folyamat félreértéséhez vezethet. Mi például a Web&Design-nál minden hónapban elküldünk az ügyfeleinknek egy analitikát, amiben pontosan látszik, hogy egy-egy kulcsszóra milyen mértékben történt előrelépés. Ez egy biztosíték arra, hogy lásd, hogy az irány jó.

A folyamat átláthatósága végett a keresőoptimalizálás mérföldkövei a következők:

  1. hónap: kulcsszókutatás, weboldal audit, kulcsszó stratégia kidolgozása. Optimális esetben a technikai változtatások beépítése is elkezdődhet.
  2. hónap: jó esetben a technikai változtatások már működnek, de elképzelhető, hogy a weblap teljes rendszerét jobban megéri lecserélni, mint toldozgatni. Ebben az esetben sajnos a folyamat tovább fog tartani, honlaptól függően akár 1-3 hónappal is.
  3. hónap: végre elkezdődhet a folyamatos tartalomgyártás. Működni kezd a Blog, felépül a Gyakran Ismételt Kérdések, bővül a statikus oldalak száma,  vállalati és termék/szolgáltatás információk kerülnek fel a weblapra. Ideális esetben a tartalomgyártás már korábban elkezdődött, így a folyamat tarthat rövidebb és hosszabb ideig is. Ha kész a jó alapanyag, egy SEO szakember sokkal gyorsabban tud dolgozni.
  4. hónap: folytatódik a tartalomgyártás és elindul a linkgenerálás. Kimennek az első linkeket tartalmazó közlemények, elindul a vendégblogolás. A technikai változtatásoknak és bővülő tartalomnak köszönhetően beindulnak a SEO pozitív hatásai – növekszik a látogatók és konverziók száma. Az eredmény ugyanakkor még elmaradhat attól, amit néhány hónappal később lehet tapasztalni.
  5. hónap: a közösségi média és egyéb megosztásoknak köszönhetően egyre egészségesebb a linkhálózata a weblapnak. Ha emellett közösségi média hirdetések is futnak, akkor különösen előnyösen értékeli a Google a bejegyzéseket. Érdemes PR és egyéb hírportál tartalmakat is vásárolni. Igazán jó eredményeket lehet már ilyenkor elérni.
  6. hónap: jönnek a jó eredmények, de nem szabad abbahagyni a keresőoptimalizálásra szánt erőfeszítéseket! Ha a folyamat megáll, akkor könnyen gyors visszaesés lehet a vége. Továbbra is tartalmakat kell generálni, erősíteni a közösségi médiát és tovább javítani a weboldal linkszerkezetet.
  1. Átnézzük az oldalad tartalmát.
  2. Átnézzük az oldalad forráskódját.
  3. Elemezzük, hogy a jelenlegi állapot szerint hogyan áll a keresőkben.
  4. Majd javaslatokat teszünk, hogy mit kell változtatni azért, hogy a keresőkben jobb helyezést érjen el weboldalad.
  5. Ha elfogadod javaslatainkat, akkor elvégezzük a módosításokat.

Az első beállítások után minden weboldal a google találati lista 2-3 lapján helyezkedik el. A weboldalak túlnyomó többsége, közel 95% – a, nem fog megjelenni a Google találatok első oldalán egy éven belül. Akiknek sikerül, azoknak átlagosan 2-6 hónapba telik.

1. Az emberek jobban megértik, hogy mit akarsz mondani/eladni.

Lehet a tartalmad célja a szórakoztatás, az információ átadása, vagy az, hogy meggyőzd őket valamiről, de ha rosszul van megírva a szöveg, akkor ezt a célt nem fogod elérni. Az emberek nem értik meg az üzenetedet. Minden blogbejegyzésnek van valamiféle üzenete. Ez az a cél, amiért nekiállsz írni. De mit akarsz mondani? Az üzenetnek világosnak kell lennie. Gondolj arra az esetre, amikor egy szöveg egy weboldalon tájékoztatja a látogatót egy termék tulajdonságairól vagy a szállítási tudnivalókról. Ahhoz, hogy az emberek megértsék, jól átgondoltnak kell lennie a szövegnek, jól strukturáltnak, helyesírási hibáktól és elütésektől mentesnek.

2. Mert csökken a visszafordulási arány.

Ha van egy jól megírt, jól strukturált tartalmad, akkor jóval nagyobb az esélyed arra, hogy a látogatók a weboldaladon maradnak a szöveget olvasva. Ez egyben azt is jelenti, hogy csökken a visszafordulási arányod, ami pedig oda vezet, hogy javul a helyezésed a találati oldalakon a keresőben.  

3. Bizalomépítés

A jól megírt anyagok bizalmat keltenek az olvasókban. Ha a tartalmad jól olvasható, és nincsenek benne például helyesírási hibák, akkor sokkal professzionálisabb hatást kelt. Az emberek bizalommal tekintenek rád, a cégedre és a weboldaladra. Ha pedig az emberek megbíznak a weboldaladban, akkor sokkal nagyobb az esélye annak, hogy később is visszatérjenek. Például azért, hogy elolvassák egy újabb bejegyzésedet, vagy akár azért, hogy megvásárolják valamely termékedet.
Nagyobb figyelmet kapsz a közösségi médiából,mivel a jól megírt tartalmakat nagyobb valószínűséggel osztják meg az emberek vagy beszélnek róla az ismerőseiknek. 

A kulcsszó azért fontos, hogy a vásárlók és a honlap tulajdonosok egy nyelvet beszéljenek, hogy egymásra találjon a kereslet és a kínálat.
Egy weboldal forgalmát nagyon meghatározhatja a megfelelő kulcsszavak használata.
A lényeg, hogy azokat a szavakat alkalmazzuk kulcsszavakként, melyekre az emberek leggyakrabban keresnek, így segítve, hogy a vásárlók megtalálják weboldaladat. Hiszen mi értelmem van egy design-os oldalnak, ha a kutya se nézi.

lépj velünk kapcsolatba

Telefonszám

+36 20 510 7471

email

info@webandesign.hu

10% kedvezményért töltsd ki online felmérőnket

vagy kérj visszahívást

Miben tudunk segíteni?

lépj velünk kapcsolatba

Telefonszám

+36 20 510 7471

email

info@webandesign.hu

10% kedvezményért töltsd ki online felmérőnket

vagy kérj visszahívást

Miben tudunk segíteni?