céges arculattervezés
és grafikai tervezés
logó - névjegykártya- online és offline arculati elemek - reklámanyagok
céges arculattervezés és grafikai tervezés
logó
névjegykártya
online és offline
arculati elemek
reklámanyagok
brand a lelke mindennek
Egyetlen márka, kezdő vállalkozás sem létezhet professzionális arculat nélkül. Mindegy, hogy egy sarki büfés, vagy egy multinacionális cég vagy, szükséged van egy egységes arculatra, ami meghatároz téged a piacon és a vásárlók körében.
Fontos megérteni, hogy az arculattervezés létfontosságú eleme a cég marketing kommunikációjának, már vizuálisan tartalmazza a cég küldetését, filozófiáját és értékeit.
brand a lelke mindennek
Egyetlen márka, kezdő vállalkozás sem létezhet professzionális arculat nélkül. Mindegy, hogy egy sarki büfés, vagy egy multinacionális cég vagy, szükséged van egy egységes arculatra, ami meghatároz téged a piacon és a vásárlók körében.
Fontos megérteni, hogy az arculattervezés létfontosságú eleme a cég marketing kommunikációjának, már vizuálisan tartalmazza a cég küldetését, filozófiáját és értékeit.
biztosan szükséged van arculattervezésre,
ha:
- Soha nem találod a logódat vagy csak több perc keresgélés után.
- A logód szörnyen elmosódott, vagy úgy van körbe vágva, hogy csak fehér/fekete háttéren működik.
- Nem tudod mit jelent az, hogy vektorgrafikus logó.
- Nincsen struktúrált mappa rendszered, amely tartalmazza az arculati anyagaidat. Mindig azt az embert kell hívogatnod, aki anno elkészítette a grafikádat.
- A nyomtatott grafikáidat a 2000-es évek óta nem frissítetted.
- Arculatodon/weboldaladon kettőnél több betűtípus és ötnél több szín van.
- Csak png vagy jpg formátumban léteznek az online és offline grafikai anyagaid.
- A nyomda mindig visszadobja a küldött anyagot vagy csak több kör után fogadják el.
biztosan
szükséged van arculattervezésre, ha:
- Soha nem találod a logódat vagy csak több perc keresgélés után.
- A logód szörnyen elmosódott, vagy úgy van körbe vágva, hogy csak fehér/fekete háttéren működik.
- Nem tudod mit jelent az, hogy vektorgrafikus logó.
- Nincsen struktúrált mappa rendszered, amely tartalmazza az arculati anyagaidat. Mindig azt az embert kell hívogatnod, aki anno elkészítette a grafikádat.
- A nyomtatott grafikáidat a 2000-es évek óta nem frissítetted.
- Arculatodon/weboldaladon kettőnél több betűtípus és ötnél több szín van.
- Csak png vagy jpg formátumban léteznek az online és offline grafikai anyagaid.
- A nyomda mindig visszadobja a küldött anyagot vagy csak több kör után fogadják el.
arculattervezés irányárak
-
Logó tervezés 50.000 Ft-tól
1 -3 változat / 2 módosítási kör
-
Névjegykártya tervezés 15.000 Ft-tól
1 -3 változat / 1 vagy 2 oldalas / 2 módosítási kör
-
Ajándékutalvány tervezés 15.000 Ft-tól
1 vagy 2 oldalas / 2 módosítási kör
-
Szórólap tervezés 20.000 Ft-tól
1 vagy 2 oldalas / A5, A6 méret / 2 módosítási kör
-
Plakát tervezés 30.000 Ft-tól
1 vagy 2 oldalas / A3, A2, A1 méret / 2 módosítási kör
-
Rollup tervezés 40.000 Ft-tól
1 vagy 2 oldalas / 2 módosítási kör
-
Arculati kézikönyv 20.000 Ft-tól
Tartalmazza: moodboard, logó változatok, színek, betűtípusok
-
Facebook arculat 20.000 Ft-tól
1 db profilkép, 1 db borítókép
-
Közösségi média posztkép 3.000 Ft-tól
1 változat / 2 módosítási kör
arculattervezés irányárak
-
Logó tervezés 50.000 Ft-tól
1 -3 változat / 2 módosítási kör
-
Névjegykártya tervezés 15.000 Ft-tól
1 -3 változat / 1 vagy 2 oldalas / 2 módosítási kör
-
Ajándékutalvány tervezés 15.000 Ft-tól
1 vagy 2 oldalas / 2 módosítási kör
-
Szórólap tervezés 20.000 Ft-tól
1 vagy 2 oldalas / A5, A6 méret / 2 módosítási kör
-
Plakát tervezés 30.000 Ft-tól
1 vagy 2 oldalas / A3, A2, A1 méret / 2 módosítási kör
-
Rollup tervezés 40.000 Ft-tól
1 vagy 2 oldalas / 2 módosítási kör
-
Arculati kézikönyv 20.000 Ft-tól
Tartalmazza: moodboard, logó változatok, színek, betűtípusok
-
Facebook arculat 20.000 Ft-tól
1 db profilkép, 1 db borítókép
-
Közösségi média posztkép 3.000 Ft-tól
1 változat / 2 módosítási kör
referenciák
referenciák
gyakran ismételt kérdések
Induló vállalkozásként milyen grafikai anyagokat érdemes terveztetni?
Minden vállalkozás arculatának legmeghatározóbb eleme a logó, így a tervezés első lépéseként ez készül el, mely már hatással van a további arculati elemek grafikai megjelenésére. Egy induló vállalkozásnak sok esetben elegendő lehet már a logó és arculati kézikönyv megtervezése, mellyel már elkészíthető a cég weboldala.
Hány alap koncepciót és módosítási kört tartalmaz az ár?
Tervezésnél általában 1-3 db koncepciót készítünk, melyből kiválaszthatod a neked leginkább tetsző verziót. Majd a továbbiakban lehetőséged van 2 db módosítási körre, amely alatt a kiválasztott verzión való változtatás értjük, mint pl: szín, forma, grafikai elemek.
Természetesen lehetőség van további módosítási körök felvételére is, melyeknek csomagáron felüli díja van.
Milyen formátumban kapom meg az elkészült anyagokat?
Az elkészült anyagokat jpg, png, Ai, Pdf fájl formátumokban kapod meg, szükség esetén EPS-ben is.
Az elkészült anyagokat nyomdai formátumban is megkapom?
Természetesen. A nyomda általában Pdf vagy Ai formátumban kéri az elkészült anyagokat, melyeket mi minden esetben biztosítunk számodra.
Manapság szükséges van még névjegykártyára?
Igen, a névjegykártyák még ma is nagy jelentőséggel bírnak, mivel ez tartalmazza a weboldalad címét, a telefonszámod, az email-ed, nem beszélve arról, hogy ez a kis papír darab eszébe tudja juttatni a másik félnek az arcod és mondanivalód.
Az biztos, sosem hátrány ha kéznél van egy névjegykártya.
Már rendelkezem korábbról grafikai anyagokkal. Van e lehetőség újratervezésre vagy kiegészítésre?
Természetesen van rá lehetőség, ez esetben egy konzultációt követően személyre szabott árajánlatot küldünk.
Miért fontos az igényfelmérő kitöltése?
A kérdőív átgondolt és részletes kitöltése lehetővé teszi a gyors és hatékony együttműködést. A kérdések megválaszolásával már egy lépéssel előrébb vagy, így az első konzultáció során mi már konkrét példákat és lehetőségeket tudunk mutatni neked.
Miért kerül olyan sokba a grafikai tervezés?
Egy logó tervezés sok részből áll és a folyamat nem olyan egyszerű, mint ahogy gondolná az ember. Első lépésként az ügyfél igényeinek meghatározására kerül sor, mely sok esetben nem egyezik a célcsoport igényeivel és azzal, hogy mit szeretne kommunikálni a célközönség felé. Ezt megvitatva és átgondolva kezdődik az inspirálódás a témában, ami a színek, ötletek, képek keresésében valósul meg (ez már 2-3 órát igénybe vehet).
Majd követi a papíron való tervezés, az elképzelések lerajzolása és verziók készítése. Majd jöhet a vektoros tervezés, Adobe Illustrator program használatával. Itt elkészül több koncepció (kb 2-4), melyek általában fekete-fehérben készülnek, így reflektálva magára a grafikai formára. Ezt követi az ügyfél véleményezése. Kiválasztja a neki leginkább tetszőket, és kezdődhet a színezés, illetve kisebb dolgok átalakítása. Miután lementek a módosítási körök elkészül a logó összes változata: kicsi, közepes, nagy változatban, jpg és png formátumban, színes és fekete-fehér változatban (itt már 12 db változatnál járunk).
Ekkor még következik a logóhoz tartozó arculati kézikönyvet elkészítése, ami tartalmazza a logó színeit, hexa kódját, a logó változatait és az alkalmazott betűtípusokat.
Ezeket is átadva az ügyfélnek a munka a végéhez ér.
Vállaltok e Social Media képek elkészítését is?
Igen. Mi fontosnak tartjuk, hogy a közösségi médiában megjelenő profil alkalmazkodjon a cég arculatához. Így ezen csatornák bekötésénél vállaljuk a megjelenő képek elkészítését, illetve van lehetőség további hirdetési és posztképek rendelésére.
gyakran ismételt kérdések
Induló vállalkozásként milyen grafikai anyagokat érdemes terveztetni?
Minden vállalkozás arculatának legmeghatározóbb eleme a logó, így a tervezés első lépéseként ez készül el, mely már hatással van a további arculati elemek grafikai megjelenésére. Egy induló vállalkozásnak sok esetben elegendő lehet már a logó és arculati kézikönyv megtervezése, mellyel már elkészíthető a cég weboldala.
Hány alap koncepciót és módosítási kört tartalmaz az ár?
Tervezésnél általában 1-3 db koncepciót készítünk, melyből kiválaszthatod a neked leginkább tetsző verziót. Majd a továbbiakban lehetőséged van 2 db módosítási körre, amely alatt a kiválasztott verzión való változtatás értjük, mint pl: szín, forma, grafikai elemek.
Természetesen lehetőség van további módosítási körök felvételére is, melyeknek csomagáron felüli díja van.
Milyen formátumban kapom meg az elkészült anyagokat?
Az elkészült anyagokat jpg, png, Ai, Pdf fájl formátumokban kapod meg, szükség esetén EPS-ben is.
Az elkészült anyagokat nyomdai formátumban is megkapom?
Természetesen. A nyomda általában Pdf vagy Ai formátumban kéri az elkészült anyagokat, melyeket mi minden esetben biztosítunk számodra.
Manapság szükséges van még névjegykártyára?
Igen, a névjegykártyák még ma is nagy jelentőséggel bírnak, mivel ez tartalmazza a weboldalad címét, a telefonszámod, az email-ed, nem beszélve arról, hogy ez a kis papír darab eszébe tudja juttatni a másik félnek az arcod és mondanivalód.
Az biztos, sosem hátrány ha kéznél van egy névjegykártya.
Már rendelkezem korábbról grafikai anyagokkal. Van e lehetőség újratervezésre vagy kiegészítésre?
Természetesen van rá lehetőség, ez esetben egy konzultációt követően személyre szabott árajánlatot küldünk.
Miért fontos az igényfelmérő kitöltése?
A kérdőív átgondolt és részletes kitöltése lehetővé teszi a gyors és hatékony együttműködést. A kérdések megválaszolásával már egy lépéssel előrébb vagy, így az első konzultáció során mi már konkrét példákat és lehetőségeket tudunk mutatni neked.
Miért kerül olyan sokba a grafikai tervezés?
Egy logó tervezés sok részből áll és a folyamat nem olyan egyszerű, mint ahogy gondolná az ember. Első lépésként az ügyfél igényeinek meghatározására kerül sor, mely sok esetben nem egyezik a célcsoport igényeivel és azzal, hogy mit szeretne kommunikálni a célközönség felé. Ezt megvitatva és átgondolva kezdődik az inspirálódás a témában, ami a színek, ötletek, képek keresésében valósul meg (ez már 2-3 órát igénybe vesz).
Majd követi a papíron való tervezés, az elképzelések lerajzolása és verziók készítése. Majd jöhet a vektoros tervezés, Adobe Illustrator program használatával. Itt elkészül több koncepció (kb 2-4), melyek általában fekete-fehérben készülnek, így reflektálva magára a grafikai formára. Ezt követi az ügyfél véleményezése. Kiválasztja a neki leginkább tetszőket, és kezdődhet a színezés, illetve kisebb dolgok átalakítása. Miután lementek a módosítási körök elkészül a logó összes változata: kicsi, közepes, nagy változatban, jpg és png formátumban, színes és fekete-fehér változatban (itt már 12 db változatnál járunk).
Ekkor még következik a logóhoz tartozó arculati kézikönyvet elkészítése, ami tartalmazza a logó színeit, hexa kódját, a logó változatait és az alkalmazott betűtípusokat.
Ezeket is átadva az ügyfélnek a munka a végéhez ér.
Vállaltok e Social Media képek elkészítését is?
Igen. Mi fontosnak tartjuk, hogy a közösségi médiában megjelenő profil alkalmazkodjon a cég arculatához. Így ezen csatornák bekötésénél vállaljuk a megjelenő képek elkészítését, illetve van lehetőség további hirdetési és posztképek rendelésére.
lépj velünk kapcsolatba
Telefonszám
+36 20 510 7471
info@webandesign.hu
10% kedvezményért töltsd ki online felmérőnket
vagy kérj visszahívást
Miben tudunk segíteni?
lépj velünk kapcsolatba
Telefonszám
+36 20 510 7471
info@webandesign.hu
10% kedvezményért töltsd ki online felmérőnket
vagy kérj visszahívást
Miben tudunk segíteni?