céges arculattervezés
és grafikai tervezés

logó - névjegykártya- online és offline arculati elemek - reklámanyagok

céges arculattervezés és grafikai tervezés

logó
névjegykártya
online és offline
arculati elemek
reklámanyagok

brand a lelke mindennek

Egyetlen márka, kezdő vállalkozás sem létezhet professzionális arculat nélkül. Mindegy, hogy egy sarki büfés, vagy egy multinacionális cég vagy, szükséged van egy egységes arculatra, ami meghatároz téged a piacon és a vásárlók körében.

Fontos megérteni, hogy az arculattervezés létfontosságú eleme a cég marketing kommunikációjának, már vizuálisan tartalmazza a cég küldetését, filozófiáját és értékeit.

brand a lelke mindennek

Egyetlen márka, kezdő vállalkozás sem létezhet professzionális arculat nélkül. Mindegy, hogy egy sarki büfés, vagy egy multinacionális cég vagy, szükséged van egy egységes arculatra, ami meghatároz téged a piacon és a vásárlók körében.

Fontos megérteni, hogy az arculattervezés létfontosságú eleme a cég marketing kommunikációjának, már vizuálisan tartalmazza a cég küldetését, filozófiáját és értékeit.

biztosan szükséged van arculattervezésre,
ha:

biztosan
szükséged van arculattervezésre, ha:

arculattervezés irányárak

referenciák

referenciák

gyakran ismételt kérdések

Minden vállalkozás arculatának legmeghatározóbb eleme a logó, így a tervezés első lépéseként ez készül el, mely már hatással van a további arculati elemek grafikai megjelenésére. Egy induló vállalkozásnak sok esetben elegendő lehet már a logó és arculati kézikönyv megtervezése, mellyel már elkészíthető a cég weboldala. 

Tervezésnél általában 1-3 db koncepciót készítünk, melyből kiválaszthatod a neked leginkább tetsző verziót. Majd a továbbiakban lehetőséged van 2 db módosítási körre, amely alatt a kiválasztott verzión való változtatás értjük, mint pl: szín, forma, grafikai elemek.
Természetesen lehetőség van további módosítási körök felvételére is, melyeknek csomagáron felüli díja van.

Az elkészült anyagokat jpg, png, Ai, Pdf fájl formátumokban kapod meg, szükség esetén EPS-ben is.

Természetesen. A nyomda általában Pdf vagy Ai formátumban kéri az  elkészült anyagokat, melyeket mi minden esetben biztosítunk számodra.

Igen, a névjegykártyák még ma is nagy jelentőséggel bírnak, mivel ez tartalmazza a weboldalad címét, a telefonszámod, az email-ed, nem beszélve arról, hogy ez a kis papír darab eszébe tudja juttatni a másik félnek az arcod és mondanivalód.

Az biztos, sosem hátrány ha kéznél van egy névjegykártya.

Természetesen van rá lehetőség, ez esetben egy konzultációt követően személyre szabott árajánlatot küldünk. 

A kérdőív átgondolt és részletes kitöltése lehetővé teszi a gyors és hatékony együttműködést. A kérdések megválaszolásával már egy lépéssel előrébb vagy, így az első konzultáció során mi már konkrét példákat és lehetőségeket tudunk mutatni neked. 

Egy logó tervezés sok részből áll és a folyamat nem olyan egyszerű, mint ahogy gondolná az ember. Első lépésként az ügyfél igényeinek meghatározására kerül sor, mely sok esetben nem egyezik a célcsoport igényeivel és azzal, hogy mit szeretne kommunikálni a célközönség felé. Ezt megvitatva és átgondolva kezdődik az inspirálódás a témában, ami a színek, ötletek, képek keresésében valósul meg (ez már 2-3 órát igénybe vehet).
Majd követi a papíron való tervezés, az elképzelések lerajzolása és verziók készítése. Majd jöhet a vektoros tervezés, Adobe Illustrator program használatával. Itt elkészül több koncepció (kb 2-4), melyek általában fekete-fehérben készülnek, így reflektálva magára a grafikai formára. Ezt követi az ügyfél véleményezése. Kiválasztja a neki leginkább tetszőket, és kezdődhet a színezés, illetve kisebb dolgok átalakítása. Miután lementek a módosítási körök elkészül a logó összes változata: kicsi, közepes, nagy változatban, jpg és png formátumban, színes és fekete-fehér változatban (itt már 12 db változatnál járunk).
Ekkor még következik a logóhoz tartozó arculati kézikönyvet elkészítése, ami tartalmazza a logó színeit, hexa kódját, a logó változatait és az alkalmazott betűtípusokat.
Ezeket is átadva az ügyfélnek a munka a végéhez ér.

Igen. Mi fontosnak tartjuk, hogy a közösségi médiában megjelenő profil alkalmazkodjon a cég arculatához. Így ezen csatornák bekötésénél vállaljuk a megjelenő képek elkészítését, illetve van lehetőség további hirdetési és posztképek rendelésére.

gyakran ismételt kérdések

Minden vállalkozás arculatának legmeghatározóbb eleme a logó, így a tervezés első lépéseként ez készül el, mely már hatással van a további arculati elemek grafikai megjelenésére. Egy induló vállalkozásnak sok esetben elegendő lehet már a logó és arculati kézikönyv megtervezése, mellyel már elkészíthető a cég weboldala. 

Tervezésnél általában 1-3 db koncepciót készítünk, melyből kiválaszthatod a neked leginkább tetsző verziót. Majd a továbbiakban lehetőséged van 2 db módosítási körre, amely alatt a kiválasztott verzión való változtatás értjük, mint pl: szín, forma, grafikai elemek.
Természetesen lehetőség van további módosítási körök felvételére is, melyeknek csomagáron felüli díja van.

Az elkészült anyagokat jpg, png, Ai, Pdf fájl formátumokban kapod meg, szükség esetén EPS-ben is.

Természetesen. A nyomda általában Pdf vagy Ai formátumban kéri az  elkészült anyagokat, melyeket mi minden esetben biztosítunk számodra.

Igen, a névjegykártyák még ma is nagy jelentőséggel bírnak, mivel ez tartalmazza a weboldalad címét, a telefonszámod, az email-ed, nem beszélve arról, hogy ez a kis papír darab eszébe tudja juttatni a másik félnek az arcod és mondanivalód.

Az biztos, sosem hátrány ha kéznél van egy névjegykártya.

Természetesen van rá lehetőség, ez esetben egy konzultációt követően személyre szabott árajánlatot küldünk. 

A kérdőív átgondolt és részletes kitöltése lehetővé teszi a gyors és hatékony együttműködést. A kérdések megválaszolásával már egy lépéssel előrébb vagy, így az első konzultáció során mi már konkrét példákat és lehetőségeket tudunk mutatni neked. 

Egy logó tervezés sok részből áll és a folyamat nem olyan egyszerű, mint ahogy gondolná az ember. Első lépésként az ügyfél igényeinek meghatározására kerül sor, mely sok esetben nem egyezik a célcsoport igényeivel és azzal, hogy mit szeretne kommunikálni a célközönség felé. Ezt megvitatva és átgondolva kezdődik az inspirálódás a témában, ami a színek, ötletek, képek keresésében valósul meg (ez már 2-3 órát igénybe vesz).
Majd követi a papíron való tervezés, az elképzelések lerajzolása és verziók készítése. Majd jöhet a vektoros tervezés, Adobe Illustrator program használatával. Itt elkészül több koncepció (kb 2-4), melyek általában fekete-fehérben készülnek, így reflektálva magára a grafikai formára. Ezt követi az ügyfél véleményezése. Kiválasztja a neki leginkább tetszőket, és kezdődhet a színezés, illetve kisebb dolgok átalakítása. Miután lementek a módosítási körök elkészül a logó összes változata: kicsi, közepes, nagy változatban, jpg és png formátumban, színes és fekete-fehér változatban (itt már 12 db változatnál járunk).
Ekkor még következik a logóhoz tartozó arculati kézikönyvet elkészítése, ami tartalmazza a logó színeit, hexa kódját, a logó változatait és az alkalmazott betűtípusokat.
Ezeket is átadva az ügyfélnek a munka a végéhez ér.

Igen. Mi fontosnak tartjuk, hogy a közösségi médiában megjelenő profil alkalmazkodjon a cég arculatához. Így ezen csatornák bekötésénél vállaljuk a megjelenő képek elkészítését, illetve van lehetőség további hirdetési és posztképek rendelésére.

lépj velünk kapcsolatba

Telefonszám

+36 20 510 7471

email

info@webandesign.hu

10% kedvezményért töltsd ki online felmérőnket

vagy kérj visszahívást

Miben tudunk segíteni?

lépj velünk kapcsolatba

Telefonszám

+36 20 510 7471

email

info@webandesign.hu

10% kedvezményért töltsd ki online felmérőnket

vagy kérj visszahívást

Miben tudunk segíteni?