Adrenalin Tandem #1 Tandemugrás – Weboldal Esettanulmány

Adrenalin Tandem #1 Tandemugrás – Weboldal Esettanulmány

AdrenalinTandem Tandemugrás Weboldal-Esettanulmány

BEVEZETés a tandemugrások világába

Az oldal tulajdonosa: Győri „Madár” Péter már 1993-tól ejtőernyőzött a honvédség keretein belül, mára már közel 3400+ ugrással rendelkezik és egy visszatérő vevői körrel.

A megnövekedett látógatószámnak és egy egyre követethetetlenebb excelnek köszönhetően keresett fel minket,

  • egy modern, gyors és reszponzív weboldal reményében, amely már rendelkezik
  • egy profi online foglalási és fizetési rendszerrel. 

Így felére csökkentve a telefonálást és a kusza excel vezetését Madárnak már csak azzal kell foglalkoznia, amit igazán szeret: a tandemugrással!

A MEGBÍZÁS LEÍRÁSA

Az AdrenalinTandem korábban egy igen lassú és sajnos nem reszponzív weboldallal rendelkezett, ahol a vevők csak telefonon és egy űrlap segítségével tudtak foglalni.

A megbízás magában foglalta:

  • az arculattervezés:  a tandemugrás mellé járó ajándék pólók dizájnjainak elkészítése,
  • a weboldal elkészítését: létrehozni egy landing oldalt, ahol a vásárló egyszerűen megtalálja tandemugrással kapcsolatos információkat, online foglalhat és bankkártyával is fizethet.
  • a marketingkivitelezést: a közösségi média platformok és Google analitikai eszközök integrálását is.

Arculattervezés és offline grafikai anyagok tervezése

Szerencsére az AdrenalinTandem már rendelkezett egy profi logóval, amiből könnyen létre tudtuk hozni márkához tartozó arculati kézikönyvet, a domináns színekkel, és a betűtípussal, már csak egy frappáns szövegre volt szükségünk az ajándék póló elkészítéséhez.

A színeknél a kék lett a domináns szín, ami a  megbízhatóságot és a technológiát jelenti, mivel egy tandemugrásnál elengedhetetlen ezek az értékek. Madár ezeket az értékekekt tükrözi, hiszen a legújabb ejtőernyős technológiát használja, 3400+ ugrással a háta mögött pedig nyugodtan rábizhatod az életed 3500 méterrel a föld felett is.

A Weboldal elkészítése

Már a szerződés aláírásakor bejegyeztük az adrenalintandem.hu, .com és .eu domain-eket,  és elkezdtük az SSL, a WordPress telepítését és alapbeállításait..

Az arculati kézikönyv elkészülte után felvittük az betűtípusokat és színeket, és elkezdtük a főoldalt kialakítani. Az oldalt úgy képzeltük el, hogy minden a foglaláshoz vezessen és minél több információt kapjon a vevő a tandemugrás csomagokról és a tandemugrás  menetéről.

Az első módosítókör után, amiben a stílust, a színeket és az oldal szerkezetét véglegsítettük, befejeztük a reszponzív megjelenést (PC, Tablet, Mobil) és elkezdtük az igazi kihívást jelentő időpont foglaló rendszer kialakítását. A legtöbb időt a foglalási rendszer felépítése, és a rendszer tesztelése vitte el, amelyben még Madár is aktívan részt vett, az összes ismerősét ráállítva az oldal folyamatos kattingatására. 🙂

Az foglalási rendszer véglegesítése után bekötöttük az online fizetési rendszert, a választásunk a Stripe fizetési rendszerre esett:

  • a könnyű regisztráció,
  • az alacsony kezelési költségek és
  • a széleskörű integrálhatósága miatt.

Ezután integráltuk közösségi média és a google követőkódókat és természetesen a GDPR szellemében létrehoztuk a cookie-nyilatkozat, ÁSZF és Adatvédelmi Nyilatkozat oldalakat.

MARKETINg tanácsadás

A személyreszabott marketingtanácsadás során a célok meghatározásával indítottunk.

A tandemugrás esetében a Madár maximális teljesítőképességét, tehát a legoptimálisabb állapotot határoztuk meg:

  • péntektől vasárnapig,
  • 9:00-19:00 között lehet ugrani,
  • óránként egy tandemugróra van idő,
  • az időjárás közbeszólhat.

akkor a célunk, hogy hétvégen 30 ember foglaljon nálunk, ami egy elvi maximum, természetesen az időjárás miatt mindig vannak csúszások és egyéb problémák.

Az oldal fizetett népszerűsítésénél a GoogleAds-ra és a jobban teljesítő posztok Facebookos hirdetésére esett a választásunk, mivel Madár iszonyat profi tartalmat tudott gyártani, az ugrás helyszíne adott és könnyű a térségben élőket keresési és videós hirdetésekkel megszólítani.

A közösségi média felületeket márkaépítésre, a hírek, ugrások és újdonságok

  • folyamatos posztolására,
  • kisebb játékok posztolására és
  • nyereményjáték népszerűsítésére használtuk.

Szerencsére a tandemugrás tipikusan az a szolgáltatás, ahol mindig van friss és érdekes tartalom, hiszen minden tademugrásról készül kb. 300 kép és egy hangulatvideó.

Legnagyobb kihívás

Az időpont foglaló rendszer kialakítása és bekötése jelentette a legnagyobb kihívást számunkra, mivel a fizetési rendszer bekötése megbonyolította az integrálást.

Amit igazán élveztünk

Egy élmény volt tandemugrás videók feltöltésése és a képek szerkesztése, mindig találtunk valamilyen érdekes és lélegzetelállító anyagot, amit mi is örömmel megnéztünk.

Iratkozz fel

Szeretnél további érdekes cikkeket olvasni arculattervezés,
weboldal készítés és online marketing témákban?
Iratkozz fel értékes tartalmainkért!

Iratkozz fel

Szeretnél további érdekes cikkeket olvasni arculattervezés, weboldal készítés és online marketing témákban?
Iratkozz fel értékes tartalmainkért!

olvass tovább

olvass tovább